Foglalások és időpontok
Hogyan foglalhatok?
A weboldalunkon keresztül nyomd meg a Foglalok gombot, válaszd ki a kívánt szolgáltatást és az időpontot, majd várd meg visszaigazolásunkat.
Hogyan készüljek fel az időpontomra?
Manikűrhöz egy asztalt és 2 széket, pedikűrhöz egy törölközőt és egy lavórt szoktunk kérni. Valamint minden szolgáltatáshoz egy közeli konnektorhoz érdemes elhelyezkedni (pl. gél lakk lámpának, hajszárítónak). Az egyéb, szolgáltatáshoz szükséges felszerelést a kollégánk biztosítja. Ha valamilyen allergiád van, vagy egyéb fontos tudnivaló, azt mindig tudasd vele. Néhány kollégánk allergiás lehet a háziállatokra, vagy félhet tőlük. Kérünk Téged, hogy helyezd biztonságos helyre őket a szolgáltatás elkezdése előtt. Készülj el időre mindig, mielőtt megérkezünk.
Mi történik, ha kések?
A kollégánk fél órát tud várni rád, ilyen esetekben ennyi idővel kevesebb fog jutni a szolgáltatás elvégzésére. Ha szeretnéd meghosszabbítani az időkeretet, hívj a 06202317144-es telefonszámon.
Fizetés
Hogyan tudok fizetni?
A foglalás után online bankkártyás fizetéssel tudod teljesíteni a szolgáltatás díját. Bármilyen esetben, ha a foglalásod nem tud teljesülni az adott időpontra, a kifizetett összeget rögtön visszatérítjük ugyanarra a bankkártyára.
Mi történik, ha törölnöm kell az időpontomat?
A lemondási-és módosítási határidőnk 24 óra. Ha ennyi időn kívűl módosítasz, a teljes kifizetett djíat visszatérítjük neked. Ha 24 órán belül történik meg, akkor nem tudjuk visszatéríteni a szolgáltatás árát.
Fizetnem kell a szolgáltató parkolási díját?
A kollégáink mindent megtesznek hogy találjanak a közelben parkolóhelyet. Ha van rá lehetőség, kérünk, biztosíts neki a helyszínen parkolóhelyet, vagy az irodaházban/ rendezvényhelyszínen ha lehetséges, tarts fennt 1 szabad helyet. Köszönjük előre is.
Szolgáltatások
Melyik területeket szolgáljátok ki?
Házhoz járó szolgáltatásunk jelenleg Budapest egész területén, irodában 5 főtől egész Budapesten, rendezvényen országosan lehet megrendelni az összes szolgáltatást.